Већ у седам сати ујутро кренуо сам “Ластиним“ аутобусом према Умци. Јутро је било ведро и насмијано, тек тамо према Авали видјели су се пепељасти облаци. Биће врућ дан.

Око пола осам стигао сам на Умку, учини ми се рано па свратих у кавић и наручим вињак и кафу, да потрошим мало времена и стишам узбуђење, сагледавајући све могуће непредвидљиве моменте који би се могли десити на путу до Мајрине куће. Писала је да је сама кроз јутро, а ако неко буде, представићу да неког другог тражим, смислио сам и име и неку улицу бб. Нисам важан ја, нисам желио да њу ставим у неугодан положај или да нас ухвате у лажи, ако до неког објашњавања дође.

-“Идем, па шта буде, биће!“- сам себе охрабрим и сигурним кораком кренем према њеној улици и кући.

Корачао сам сигурним кораком као да сам туда стотинама пута пролазио и да ми је све познато и тако дођем до њене куће. Нити сам кога срео на путу нити ме је ко видио. Покуцам и врата отвори Мајра и стаде као укопана од изненађења и шока шта ме ту види.

-“Сама си?“- тихо је питам.

Она кимну главом задржавши још израз изненађења на лицу, није могла доћи до рјечи.

Уђем поред ње и затворим врата:

-“Нико ме није видио, смири се.“- рекох јој.

Она се поврати:

-“Хвала Богу.“- и загрли ме.

-“Јуче сам примио твоје писмо, јуче сам дипломирао и одлучио сам да дођем и лично ти то кажем, а највише што сам се пожелио тебе.“- држим је за обе руке.

Она је у кућној свјетлоплавој хаљини, рашчупане косе и још поспаних очију.

-“Честитам од срца, диван си!“- загрли ме око врата и пружи усне сочне као брескве на страсни пољубац који обострано усљеди.Двије тврде јабуке биду ме у орса, а дрхтави трбух преноси вибрације на мој, док јој бутине обухватише моју ногу.

-“Само ми доносиш радост и срећу.“- одвоји се и донесе пиће и чаше и крену да их стави на мали столић код кауча.

-“Чекај, шта ћеш ако неко наиђе?“- упозорим је.

Застаде, а онда одлучи:

-“Идемо у моју собу. Не очекујем никога, али може нека од комшиница наићи, мада сумњам, јер су ноћас до касно биле у граду. Али шта је сигурно, сигурно је.“- закључа кућу и крену у своју собу са чашама и кристалном флашом у рукама.

-“Извини на нереду, тек сам устала.“- стави чаше на свој радни сто, а прекривач затегну на кревету.

Сједнем на кревет, а она до мене, наспе нам пиће и погледа ме блиставим очима:

-“Честитам још једном и нека те срећа прати!’

Куцннемо чашама и испијемо пиће, а она пита:

-“Јели било тешко ?“

-“Прилично, али је испало добро, одлично.“- држим је за руку.

-“Знам ја, паметна је ово главица.“- обухвати ми руком главу и пољуби усне.

-“Шта си планирала за јутрос ?“- питам је милујући јој коврчице по врату.

-“Ништа! Баш сам хтјела намјестити собу и до центра у дућан по хлеб. Мама је све јуче скувала, а ја би читала или нешто везла да ми прође време и слушала музику и мислила на тебе.“- смије се мазно.

-“Нећеш морати мислити на мене, ту сам.“- кажем јој.

-“Још боље, мазићемо се.“- милује ми лице.

Загрлим је и привучем себи да јој осјетим топло једро тјело. Љубим јој врат и скидам с рамена кућну хаљину , па јој љубим рамена. Испод хаљине јој је прозирни свилени комбине са ситном чипком који не сакрива округле бујне груди и мрке брадавице. Одвежем јој хаљину, она допушта да јој спадне на кревет, подижем јој комбине и она остаје само у гаћицама, а љевом руком инстиктивно покри сисе.Узмем јој ту руку, лагано је одмакнем и љубим јој брадавице. Она се препушта, рукама ми мрси косу наслањајући браду на тјеме.

Зачас престанем и скинем своју мајцу и спојише нам се голе груди. Осјећам како јој срце убрзано и јако туче. Откријем покривач и она се испружи по бјелом чаршафу и покри се до пупка. Не говорећи ништа скинем се у гаћице и увучем до ње.

-“Њубави моја, ти си ми дража од свих диплома овога свјета, колико сам чекао овај тренутак.“- шапћем јој и страсно љубим у уста. Руком јој милујем сисе, а оне хоће да пукну, сваки додир брадавица мами јој дубоки уздах.

Рука ми лагано клизи према тврдом трбушчићу и милује јој чуперак свилених бујних коврчавих длака, а кад кренух још ниже она стисну бутине:

-“Немој, бојим се.“ – прошапута ми испрекиданим врелим дахом пржећи ми уво.

-“Бићу њежан, ништа те неће болити.“- одговарам јој и притискам руком мало ниже. Притисак бутина попушта полако, а прсти напипаше топло влажно и натекло међуножје. Кад повукох прстом преко дражице обрасле коврчавим мокрим длачицама она запреде као мачка и дубоко, дубоко уздахну.

Подигнем се на кољена и скинем своје и њене гаћице. Полуотворених уста и мутна тамна погледа гледа у моју мушкост и као да хтједе нешто рећи, али јој рјеч заста на уснама. Легнем на бок и окренем је праема себи и ставим мушкост у њено међуножје. Она је поче стискати бутинама док јој обема рукама гњечим округлу глатку гузу.

Љубим мо се у уста страсно, сисе су јој набрекле а брадавице зашиљиле у мојим шакама, док ми она све јаче бутинама гњечи мушкост.

-“Желим те, одмах.“- прошапута полугласно, провуче руку испод мене и навлачи ме на прса. Пратим је без журбе док се она намјешта на леђа, бутине и трбух јој неконтролирано дрхте у ситним трзајума.

-“Желим те, молим те, одмах.“- сад завапи јачим шапатом, а ја гурнух набреклу мушкост у овлажено и врело међуножје. Она иснстиктивно скупи ноге у кољенима и рашири их у куковима до краја. Мушкост улети дубоко у њу и она је грчевито стисну, па пусти потмули крик. Лагано сам увлачио и извлачио мушкост. А она се поче ритмички гибати, гњечећи ми јаја влажним јабучицама. А онда убрза ритам и на крају подигну гузу од кревета кочећи тјело настојећи да га цјелог задржи у себи, стисну га грчем и запреде гласно као мачка, испрекидано и дуго. Моја сјемена течност се изли у њу у истом трену.

-“Љубави моја, лепо ли је ово!“- загрли ме око врата рукама и бутинама око кукова, гурајући ми језик до краја у уста и тако ме држи неколико тренутака, па онда клону. Кожа јој је била клизава од зноја као и увојци коде на врату и сљепочницама.

-“Миле, волиш ли ме?“- упита тихо.

-“Волим лудице, лудо те волим.“- шапчем јој.

-“Није ме болело, осјетила сам само мало, као убод игле, ништа више.“- шапне задовољно.

-“Рекао сам ти да се не плашиш и да ћу бити њежан.“- рекох дубоко увлачећи ваздух.

-“Ово ти је мој дар за дипломски, како си знао да ћу пристати?“- смјеши се њежно.

-“Осјећајем, познајем ти тјело и душу.“- говорим јој милујући јој чуперак и влажно међуножје.

На прстима је био црвени траг:

-“Ево ти знака дјевице.“

Она погледа у прсте и угледа крвави траг, испод јастука извади бјелу марамицу и обриса међуножје. Пар црвених флекица обоји бјелину марамице.

-“Ово је теби за успомену.“- пружи ми марамицу.

-“А шта ја теби да дам?“- питам је.

Узе са столића мале ножице и одсјече ми мали увојак косе:

-“Ово је за мене.“

Дода ми чашу с пићем и куцнемо се:

-“Сретан ти долазак међу жене.“- кажем.

Она остави чаше на столић и легне по мени:

-“Сатраћу те!“- рече и љуби ме.

-“Покушај!“- играмо се.

Узбудили смо се за час:

-“Чекај, сад ћемо овако.“- намјештам је да клекне на лактове и кољена. Обла бјела гуза јој се затегну, а чуперак искочи међу ногама. Мушкост јој силовито гурнем до краја, она јекну и цјело тјело јој се затресе. Држим је за бокове и силовито продирем док јој се гуза и цјело тјело тресе од удара, сагињем се низ њена леђа и обема шакама обухваћам јој сисе и дахћем у њен потиљак.

-“Сада ти покрени бокове.“- шапнем јој и држим мушкост дубоко у њој. Она тресе боковима стискајући га убрзаним грчењем цјелог тјела.

-“Јоој, ово је добро, слатко, лепо.“- дахће она.

А тада се ја покренем опет силовито продирући у њу, она се сави у леђима да што дубље продирем. Затресе се цјелим тјелом, пусти лагани крик пун задовољства. Тад је окренем и подигнем јој ноге обухватајући их рукама и вукући их према њеним раменима. Осјећам да сам дубоко у њој док она шета гузом љево десно, горе доље, а трбух јој се грчи и поче поново титрати док јој из грла излазе промукли крици. Стисну ми мушкост и ја просу сјеме у њу.

Неста нам снаге и млитаво се опустишмо једно преко другог измјешаних удова.

-“Било ми је лепо, неописиво лепо.“- шапће ми у уво кад је дошла до даха и мази се као мачка.

-“Биће још љепше,само требамо водити рачуна да не останеш трудна.“- кажем јој.

-“Па ја учим за медицинску сестру, знам кад су ми плодни дани, не бој се тога.“- одагнава ми страх.

-“Јеси ли замишљала да ће бити овако?“- питам је док нам се снага враћа у тјела.

-“Још је лепше, а ти си зато заслужан, пратиш моје тјело, ниси себичан.“- игра се прстима са мојим уснама.

-“Јели ти жао што си изгубила невиност?“- питам је.

-“Не, све моје колегице су је изгубиле одавно, а ја сам чекала да је изгубим са неким кога волим и дочекала сам. Неописиво ми је лепо с тобом.“- сада ми слободно милује мушкост.

Мајра се потпуно ослободила, нема више оног срама и устручавања, гола хода испред мене и игра се мојом мушкости као да смо то радили годинама.

-“Колико је сати?“- сјетих се питати, јави се опрез.

-“Имамо још времена, тек је једанаест, скупа ћемо у центар, али касније. Јеси ли гладан?“- одговори и пита.

-“Ма какви, кад те видим тако голу не пада ми храна на памет, одмах се узбуђујем.“- насмијем се – “Одмах се диже.“

-“Лако ћу ја њега спустити, неће тражити поред мене на другом мјесту.“- смије се и она прихваћајући шалу.

Попили смо опет пиће, попили и каву, попушили по цигарету и опет се почели мазити.Устао сам и загрлио је. Она ми се објесила око врата припијајући се уз моје тјело. Мушкост ју је боцкала у трбушчић, а она је узе и стави међу бутине и поче је стискати. Рукама јој милујем и притежем гузу, а када ме поче привлачити кревету окренем је и покажем јој да се наслони рукама на зид. Она одмах схвати и мало истури гузу и рашири ноге. Мушкост јој уђе одоздо и она поче играти гузом. Стискам јој груди и продирем силовито. Ноге јој послије пар минута задрхташе, а ја је јако стисну око слабина и продрем до краја.

-“Свршавам.“- кроз промукли крик рече.

-“И јааа.“- крикну у њен затиљак.

Спустишмо се на кревет и одмарамо се борећи се за ваздух, миерујемо испреплетених удова као заковани за постељу.

-“Доста је за данас.“- кажем јој и одем у купатило, истуширам се и вратим у собу да се обучем, а она се мота око мене и отежава ми облачење, смјеши се враголасто и пипа по свим дјеловима тјела.

Док се она купала ја сам се обукао, а тада помагао њој да се обуче од главе до пете,тако да се то облачење прилично отегло.

Било је већ подне и она погледа кроз прозор, па кад се увјери да нема никога даде ми знак да изађем и према договору одем низ пут и сачекам је пушећи цигарету.

У центар смо дошли руку под руку.

-“Знаш, сад ме мало боли пика.“- шапну ми блиставих очију.

-“Шта је радила није ни чудо, проћи ће до сутра, ако не, љечићемо је на исти начин, клин се клином избија.“- кажем јој враголасто.

Мајрине очи су се смијале тајновито кад сам споменуо сутра, јер смо се договорили да дођем код ње у исто време.

-“Стиже аутобус, пољубимо се “рођачки“ да неко нешто не посумња и ја продужим за Браич, једва чекајући да дође сутрашњи дан.

