Љубинка и Стево, чика Аца, тета Цвета и Бато су ми честитали на дипломи, пили смо у име тога док сам им ја причао у детаље како је било на испитима.

-“Мамицу ти твоју, видиш ли Милу, а ти мангупе на поправни!“- љути се чика Аца на Бату.

-“Па шта, поправићу, нећу изгубити годину.“- брани се Бато.

Послије ручка ишао сам с Батом на Забрежје, да видимо ко има на плажи и да нам прође време.Тамо смо нашли његово друштво и зафркавали се сједећи поред воде у ладовини и пили пиво. Вратили смо се касно, заспао сам гледајући телевизију.Сутра је требало ићи по диплому, свечаност почиње у десет сати.

Као и јуче дан је био љеп и топао, а аутобус, за дивно чудо, полупразан. Изађем на Умци и кренем истим путем као и јуче код Мајре.Чекала ме је код полуотворених врата и одмах их за мном закључала. Отишли смо у њену собу, сада је била уредна и намјештена.

Очи јој се насмијаше, кад је направљеном гестом упитах шта је сад то?

-“Синоћ сам рано заспала, а јутрос устала кад и мама. Она се чуди и пита шта је са мном, кад још не спавам.“- прича ми.

-“Па шта си јој рекла ?“- упитам.

-“Да је то вероватно зато што сам навикла целу годину устајати у то време кад сам ишла у школу.“- смије се.

-“Добар изговор, лоповице мала.“- хвалим је.

Она је у свјетлоплавој мајци уз тјело и платненом бјелом шорцу. Косу је уредно почешљала, а лице и усне једва примјетно нашминкала. Гледам је у груди гдје се на мајци истичу испупчења од брадавица, па их њежно дотичем прстима. Она ми узима прсте и шири ми руке, а тада их ставља на своје бокове и својима грли око врата. Љубимо се њежно, лагано и сједамо на кревет.

-“Променила сам чаршафе и опрала их. Били су мало крвави, да мама не види и пита откуд то.“- објашњава ми кад увиди да сам примјетио промјену.

Скинули смо се до гаћица, она отвори прекривач и увучемо се у кревет. Мазећи се све више падамо у страст, сисе јој набубриле као диње, а свако додир брадавица измамљује јој уздах. Без журбе јој са гузе скидам гаћице и милујем топло и већ влажно међуножје, а она ми бутинама стиска и попушта шаку у ритму миловања дражице. Одједном се нагло скочи и скину ми гаћице, закорачи ме и руком уведе мушкост у међуножје, полако, центиметар по центиметар, све до краја и тад се поче гибати горе доље. Гњечим јој сисе и стискам слабине наизмјенично. Забација је главу, затворила очи и игра све брже и брже, а онда се скамени, промукло крикну и сломљена паде на моје груди. Пратио сам њен ритам и свршио сам истовремено.

Љубим јој ознојени врат и масирам глатка леђа док ми она дахом хлади рамена.

-“Волим те, волим те, волим те…“- шапуће.

-“Волим те, волим те, волим те…“- ја јој одговарам.

-“Када ћеш отићи ?“- ненадно ме упита.

-“Седмог јула, ако се шта не измјени.“- кажем јој.

-“Како ћу ја без тебе?“- тихо ће.

-“И ти ћеш мени недостајати, пуно!“- кажем јој.

-“Хоћеш ли студирати у Београду ?“-пита она даље.

-“Не знам, можда, волио би.“- рекох истину.

-“Када ћеш знати ?“- пита она поново.

-“Требам се јавити фирми у Книну, имам са њима уговор, па видјети увјете уписа на факултете, сагледати могућности родитеља, распитати се о стипендијама, има пуно тога у мало времена.“- набрајам јој.

-“О, што би било лепо да студираш овде, бори се како знаш!“- храбри ме својом жељом.

-“Хоћу, искористићу и најмању шансу.“- обећавам јој.

Она одскакута онако гола и донесе нам пиће. А тада се увуче код мене у кревет, куцнемо се и пијемо га подбочени јастуцима.

-“Морам ићи по диплому, закаснићу!“- кажем јој.

-“Само још мало, о како сам сретана овако припијена уз тебе.“- моли ме и почиље се мазити.

Опет смо водили љубав, полако, дуго, до изнемоглости. Обоје смо били мокри од зноја и остајали као топљеници без даха. А кад смо се повратили на брзину се скупа истуширамо и обришемо једно друго.

Било је крајње време, морао сам ићи

-“Седмог те чекам на аутобуској у Умци у девет сати. Обавезно мораш доћи!“- још једном ме опомиње.

-“Сигурно ћу доћи!“- љубим је.

 

